Współpraca

Obszary biznesowe, w których mogę Cię wesprzeć:
  • strategia i nowe modele sprzedaży,
  • jakość obsługi i standardy obsługi klienta,
  • ewaluacje projektów,
  • analiza wartości dla klienta,
  • konsulting badawczy, segmentacja klientów, potrzeby klientów,
  • studia wykonalności,
  • nowe zasady współpracy z partnerami biznesowymi,
  • usprawnienie procesów

Jestem zwolennikiem budowania determinującej przychody i zyski lojalności klienta jako kategorii totalnej, dla której ma znaczenie wszystko i zawsze.

 

Customer Experience

  • Customer Journey Map Doradcy / Handlowca – mapowanie procesów, ścieżek codziennej pracy i działań które stanowią love pointy, pain pointy w modelu CJM
  • Customer Journey Map Klienta – mapowanie procesów, ścieżek kontaktu klienta z marką / usługą. Love pointy, pain pointy w modelu CJM
  • Budowanie strategii i działań Customer Experience w zgodzie ze strategią firmy
  • Badania pomiaru efektywności działań Customer Experience wdrożonych w organizacji

Analizy rynku

  • gromadzenie i analizowanie informacji zewnętrznych oraz wewnętrznych w celu dostarczenia cennych informacji na potrzeby podejmowania strategicznych decyzji
  • segmentacja rynku, klientów wraz z analizą szans na rozwój biznesu w obszarach, kategoriach produktowych
  • wprowadzenie nowej marki, zmiana marki, analiza szans rynkowych przy uwzględnieniu komponentów marketingu mix
  • badanie jakości obsługi w kanałach tradycyjnych i kanałach nowoczesnych
  • satysfakcja pracowników, współpracowników i klientów
  • badanie i analiza procesów

Sprzedaż

  • analiza efektywności modeli sprzedaży i kanałów sprzedaży
  • opracowanie modeli sprzedaży w kanałach i segmentach klientów
  • optymalizacja procesów sprzedaży, komunikacji z klientem
  • opracowanie narzędzi wspierających sprzedaż produktów, np. one pager dla doradcy, handlowca
  • analiza fraudów w ramach programów lojalnościowych
  • analiza umów, upraszczanie umów kierowanych do klientów, również zmiana zapisów prawnych umów
  • opracowanie strategii wdrożenia produktu na rynek
  • szkolenia w zakresie modeli sprzedażowych, rozmów z klientem, obsługi klienta
Podstawą moich umiejętności jest doświadczenie zawodowe, wiedza zdobyta przy realizacji projektów, ale również solidne wielokierunkowe wykształcenie.:
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Wydział Ekonomiczno-Rolniczy, kierunek: The International MBA „Agribusiness Management”
  • Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji, kierunek: Administracja
  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, kierunek: Zarządzanie